loading
طراحی وب سایت | طراحی اپلیکیشن

طراحی وب سایت | طراحی اپلیکیشن


طراحی سایت ویژه کسب و کار

 

ساخت سایت برای فروش اینترنتی و بازار حرفه ای در کنار رقبا با کمترین هزینه با کمک وبمستر هفت با میزبانی و هاست ایرانی و دامنه دات آی آر رایگان. طراحی از ۰ تا ۱۰۰ فروشگاه اینترنتی ، پشتیبانی ۲۴ ساعته ، دریافت آموزش تا راهبری و مدیریت کامل سایت شرکتی و یا فروشگاهی مشتریان در اولویت کار ماست که رایگان هم ارائه خدمت میگردد.

همچنین برای افزایش بازدید سایت و فروش بیشتر مسلما به ابزار بازاریابی آنلاین (سئو) نیاز خواهیم داشت تا بتوانیم بازاریابی آنلاین را برای وبگاه خود داشته باشیم، این خدمت هم برای مشتریان با تخفیف ویژه ارائه میگردد.

تاثیر بازاریابی آنلاین در افزایش بازدید و فروش سایت

سئوی سریع با چند تکنیک بهینه‌سازی وب در سریع‌ترین زمان ممکن

 

شایسته است بدانید که بازاریابی اینترنتی یکی از فاکتورهای موفقیت کسب و کارها در بازار مدرن امروزی است.همچنین بازاریابی اینترنتی یا همان بازاریابی آنلاین، به شیوه‌های بازاریابی در بستر وب گفته میشود. در واقع منظور از این اصطلاح استفاده از پتانسیل بالای کانال‌های مبتنی بر وب ( مثل ایمیل، شبکه‌های اجتماعی، سایت ها و …) برای تبلیغات و بازاریابی و البته جذب مخاطب است. هر کسب و کاری می‌تواند به راحتی در این عرصه فعالیت کرده و میزان فروش و ارائه خدمات خود را افزایش دهد.

در نظر داشته باشید که بازاریابی اینترنتی فضای پرسود و تاثیرگذار در رشد کسب و کارهای آنلاین  را داراست. همچنین با گسترش فضای وب و افزایش استفاده از اینترنت توسط کاربران در قالب‌های مختلفی چون شبکه‌های اجتماعی، اپلیکیشن‌ها و … کسب و کارهای آنلاین فعالیت خود را در این بستر افزایش دادند. وجود رقبای بسیار و همچنین تراکم بالای محصولات و خدمات در این بازار باعث شده است که روش‌های بازاریابی دیجیتال یا بازاریابی اینترنتی در گسترش و توسعه کسب و کار و افزایش سود بسیار مورد توجه قرار گیرند.

سئوی سریع با چند تکنیک بهینه‌سازی وب در سریع‌ترین زمان ممکن

 

باید بدانید که سئو فوری ترافیک سایت رو زیاد می‌کنه یعنی ترافیک صد در صدی سایت، موقعی که سایتت سئو بشه. اگه میخواین سایت تون خیلی سریع رشد داشته باشه، باید حتما سئو فوری انجام بدین. البته با استراتژی ها و راهکارهای مناسب که بتوانید رتبه خوبی در گوگل دریافت کنید.

همچنین سئو فوری، میتونه باعث محبوبیت شما بشه؛ سئو از بهترین روش های سرمایه گذاری وب سایت هاست که باعث معرفی بهتر شما میشه. کاربران با دیدن طراحی و محتوای حرفه ای، متوجه فعالیت تخصصی شما میشن و نهایتا از بین شما و فروشگاه نزدیک منزلشون، محصولات فروشگاه اینترنتی شما رو انتخاب می‌کنند.

سئو باعث بهبود برندتون میشه؛ کاربران به صفحه‌ی نخست گوگل اعتماد بیشتری میکنن. شما می‌تونید با انجام سئو فوری، در صفحه‌ی اول گوگل قرار بگیرین و نظر کاربران رو جلب کنید.با سئو کردن وبگاه تان، از رقبا سبقت بگیرین، جالبه بدانید که همه روزه به تعداد افرادی که وارد دنیای بزرگ و نامحدود مجازی میشن، بیشتر و بیشتر میشه و این یعنی وسعت و پهنای تبلیغات هم قابل افزایش خواهد. در لیست زیر چند تا نکته مهم و تکنیکی بهینه سازی وب را مشاهده میکنید که در ادامه همین مقاله، هر کدام جداگانه توضیح داده خواهد شد.

  • وجود صفحه ۴۰۴

  • قرض بگیرید نه اینکه بدزدید

  • افزایش سرعت لود سایت

  • طول محتوای سایت

  • واکنشگرایی سایت

  • تکنیک طلایی محتوا پادشاه است

  • و …

وجود صفحه ۴۰۴

سئوی سریع با چند تکنیک بهینه‌سازی وب در سریع‌ترین زمان ممکن

 

این مقاله رو هم حتما بخونید !   طراحی اختصاصی وب سایت با پرداخت اقساطی

خطای ۴۰۴ به موتورهای جستجو بیان می کند که صفحه مورد نظر وجود ندارد. این مساله ممکن است به دلایل مختلفی اتفاق بیفتد برای مثال شما آن صفحه را حذف کرده باشید، کاربر آدرس را به اشتباهی وارد نشود!

همچنین اگر کاربری آدرس سایت شما به اشتباه بنویسد یا وارد صفحه ای شود که دیگر وجود نداشته باشد و پیغام اخطاری از طرف خود گوگل نشان داده شود، یک جریمه برای شما در نظر گرفته می شود که چرا ازقبل به اصطلاح گوگل را در جریان این مساله قرار نداده بودید. برای همین به شما در سئو سریع کمک بسیاری خواهد کرد.

بنابراین نیاز مبرم است که صفحه ۴۰۴ را داشته باشید و همچنین سفارشی سازی هم کرده باشید.

قرض بگیرید نه اینکه بدزدید

سئوی سریع با چند تکنیک بهینه‌سازی وب در سریع‌ترین زمان ممکن

خیلی مهمه که از مطالب مفید دیگر سایت ها استفاده کنید و آن ها در مقالات سایت خود استفاده کنید، ولی در ازاء این کار لینکدهی به آن منبع را هم داشته باشید، وگرنه میشه دزدی !

همچنین تولید محتواهایی مانند اینفوگرافیک، مطالب مفید، عکس ها، خبرهای کوتاه و غیره … بیشترین نرخ به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی را دارند و از این رو این مساله می تواند تاثیر مثبتی در سئو سریع سایت شما جا بگذارد. بنابراین سعی در کپی مطالب نداشته باشید از تکنیک های محتواها استفاده و از منابع استفاده شده لینکدهی هم داشته باشید تا گوگل شما رو دزد حساب نکند!😄

افزایش سرعت لود سایت

سئوی سریع با چند تکنیک بهینه‌سازی وب در سریع‌ترین زمان ممکن

 

این مقاله رو هم حتما بخونید !   ۷ اردیبهشت روز جهانی طراحی و گرافیک

در نظر داشته باشید که هرچه سرعت بارگذاری سایت تان بالاتر باشد، میزان ترافیک دریافتی آن نیز بیشتر خواهد بود و همچنین از نظر گوگل تاثیر مثبت و بیشتری برروی رتبه سایت شما خواهد داشت. بنابراین سرعت سایت خود را افزایش دهید.

طول محتوای سایت

سئوی سریع با چند تکنیک بهینه‌سازی وب در سریع‌ترین زمان ممکن

 

توجه داشته باشید که در حالت عادی یک محتوا باید حداقل ۵۰۰ کاراکتر که گوگل آن را بین مطالب قرار دهد و سریعا ایندکس کند و حداکثر ۱۵۰۰ کاراکتر باشد تا حوصله کاربر را سر نبرد. همچنین توصیه میشود که به جای اینکه تمرکز برطول محتوا کنید، بیشتر بر کیفیت آن تمرکز داشته باشید، زیرا هرچه مطلب با کیفیت تر باشد، میزان اشتراک گذاری و دریافت بک لینک آن بیشتر است و از این می تواند به عنوان عاملی برای سئو سریع باشد.همچنین به یاد داشته باشید که محتوا را الکی طولانی نکنید!

واکنشگرایی سایت

سئوی سریع با چند تکنیک بهینه‌سازی وب در سریع‌ترین زمان ممکن

 

در نظر داشته باشید که سایت هایی که به درستی در انواع گجت های مختلف مانند گوشی موبایل و تبلت و لپ تاپ و … به درستی نشان داده می شوند، به مراتب ارزش بیشتری برای گوگل دارند. در واقع بهتر است بدانید، رعایت نکردن این موضوع تاثیر منفی برروی سئو سایت شما خواهد داشت و سایت هایی که به دنبال سئو سریع هستند باعث سایت خود در مرحله اول به صورت واکنشگرا (رسپانسیو) طراحی کنند.

واکنشگرایی وبگاه، یکی از تکنیک های سئو شدن سایت می‌باشد، و این موضوع برای گوگل از اهمیت بسیاری برخوردار است.

تکنیک طلایی محتوا پادشاه است

سئوی سریع با چند تکنیک بهینه‌سازی وب در سریع‌ترین زمان ممکن

 

محتوا پادشاه است، این جمله شاید بار ها و بارها هم شنیده اید و هم در سایتهای گوناگون به چشمتان خورده است، راستش رو بخواهید بنده از زمانی که طراحی سایت را شروع کرده بودم همین محتوا بود که باهاش سر و کله میزدم تا دیده بشوم!😜

شاید فکر کنید هر پادشاهی بلاخره یک روز سقوط می‌کند و جای آن را پادشاهی دیگر می‌گیرد ولی پادشاهی محتوا کاملاً فرق می‌کند. وقتی می‌گوییم محتوا پادشاه است، منظورمان این نیست که محتوا به عنوان پادشاه انتخاب شده، بلکه پادشاهی اینترنت با محتوا معنا پیدا می‌کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

      ثبت دامنهپروژه‌هاسئوناحیه‌کاربریپشتیبانی