loading

قیمت نسخه ۲ ترابایتی آیپد پرو جدید به ۲۴۰۰ دلار می‌رسد

قیمت نسخه ۲ ترابایتی آیپد پرو جدید به ۲۴۰۰ دلار می‌رسد

[ad_1]

اپل در مراسم Spring Loaded امشب از آیپد پروی جدید رونمایی به عمل آورد و این در حالیست که نسخه ۱۲.۹ اینچی این تبلت با افزایش قیمت مواجه شده است. با سفارش یک آیپد پروی مجهز به حافظه داخلی ۲ ترابایتی، باید مبلغ ۲۴۰۰ دلار را به اپل بپردازید که در تاریخ تبلت‌های این شرکت بی‌سابقه است.

آیپد پروی جدید اپل به چیپ M1 مجهز شده و از درگاه‌های یو اس بی نسخه ۴/تاندربولت برای ارتباط با سایر دیوایس‌ها بهره می‌برد. همچنین دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید جدید در جلوی بدنه به همراه قابلیت‌های تازه برای پایش چهره‌ها هنگام تماس تصویری، و پشتیبانی از ۵G از دیگر امکانات نسل جدید تبلت اپل هستند.

آیپد پروی ۱۲.۹ اینچی به یک نمایشگر جدید Liquid Retina XDR مجهز شده که به گفته اپل می‌تواند دید گسترده‌تر و تجربه‌ خیره‌کننده‌ای از تصاویر HDR را برای بیننده رقم بزند. قیمت نسخه ۱۱ اینچی آیپد پروی اپل از ۷۹۹ دلار آغاز می‌شود، که همین رقم برای نسخه ۱۲.۹ اینچی ۱۰۹۹ دلار خواهد بود.

این مقاله رو هم حتما بخونید !   طراحی اقساطی وب سایت و فروشگاه آنلاین

هر دو مدل با حافظه‌های ۱۲۸، ۲۵۶، ۵۱۲، ۱ و ۲ ترابایت قابل سفارش هستند که مدل دارای بیشترین حافظه طبیعتا گران‌قیمت‌ترین گزینه خواهد بود. در حقیقت آیپد پروی ۱۱ اینچی با حافظه ۲ ترابایت ۲۰۹۹ دلار و نسخه ۱۲.۹ اینچی (هر دو پشتیبانی‌کننده از سیم‌کارت) با همین مقدار حافظه داخلی ۲۳۹۹ دلار قیمت خواهند داشت.

نسل جدید آیپد پروهای اپل از ده روز دیگر (سی آوریل) قابل پیش‌خرید بوده و نخستین سفارشات در نیمه دوم ماه می (خرداد) به دست مشتریان می‌رسند.

[ad_2]

منبع خبر

وبسمتر هفتمشاهده نوشته ها

نویسنده : یاسر بابایار https://yaserbabayar.ir ????‍???? مهندس نرم افزار ■ برنامه نویس و توسعه دهنده، طراح وب ■ کارشناس دیجیتال مارکتینگ ■ تحلیلگر محتوای وب با تولیـد محتوای تخصصی ■ طراح وب سایت شخصی و شرکتی و فروشگاه اینترنتی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

      ثبت دامنهپروژه‌هاسئوناحیه‌کاربریپشتیبانی