loading

پشتیبانی از کیف پول‌های شخص ثالث به Blockchain Wallet سامسونگ اضافه شد

پشتیبانی از کیف پول‌های شخص ثالث به Blockchain Wallet سامسونگ اضافه شد

[ad_1]

سامسونگ دارای یک کیف پول رمزارز اختصاصی برای تلفن‌های هوشمند گلکسی است که شاید خیلی‌ها از وجود آن بی‌خبر باشند. این سرویس از امروز از کیف پول‌های شخص ثالث و کیف پول‌های سرد رمزارزها پشتیبانی خواهد کرد.

این غول فناوری کره‌ای می‌گوید Samsung Blockchain Wallet به‌تازگی تغییراتی داشته تا افراد راحت‌تر بتوانند دارایی‌های رمزارزی خود را در آن ذخیره کنند. کیف پول سامسونگ حالا می‌تواند به کیف پول‌های سخت‌افزاری از جمله Ledger Nano S و Ledger Nano X وصل شود. البته باید در نظر داشته باشید که پشتیبانی این کیف پول هنوز صرفا به بیت‌کوین، اتریوم، توکن‌های ERC20 و ترون و توکن‌های TRC محدود است.

کاربران با این سرویس می‌توانند به جدیدترین اخبار دنیای رمزارزها هم دسترسی پیدا کنند. سامسونگ امکانی را فراهم کرده تا یک خبرخوان اختصاصی اخبار سایت‌هایی مثل «CoinDesk» را به دست آن‌ها برساند.

این مقاله رو هم حتما بخونید !   پنجم شهریور روز بزرگداشت دانشمند نامی، محمدبن زکریای رازی و روز داروسازی گرامی باد

کیف پول سامسونگ همچنین از اپلیکیشن‌های غیرمتمرکزی (DApps) که روی بلاکچین ساخته شده باشند، برای احراز هویت و تبادل دارایی روی پلتفرم‌های مختلف پشتیبانی خواهد کرد. دارایی‌هایی که در این کیف پول ذخیره می‌کنید، با سیستم امن Knox سامسونگ رمزنگاری می‌شوند. داده‌های حساس و محرمانه شما در فضایی جداگانه از سیستم عامل نگهداری می‌شوند تا در معرض خطر قرار نگیرند. افزون بر این، یک پردازنده امن اختصاصی از آن‌ها محافظت می‌کند و فقط از طریق اثر انگشت یا PIN می‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید.

سامسونگ معتقد است که نوآوری تنها از طریق سیاست‌های آزادانه و مشارکتی ممکن می‌شود و به همین خاطر دسترسی به اکوسیستم بلاکچین خود را از طریق Samsung Blockchain SDK باز کرده است. توسعه‌دهندگان اکنون می‌توانند اپلیکیشن‌های غیرمتمرکزی بسازند که حساب‌های بلاکچین را کنترل و مدیریت کند.

این مقاله رو هم حتما بخونید !   وب‌سایت‌های کاریابی و استخدام برای متخصصان ایرانی (مرجع معتبر برای کارجویان)

کیف پول بلاکچین سامسونگ در اختیار گوشی‌های مجهز به اندروید ۹ یا بالاتر قرار دارد. منتها این شرکت می‌گوید دسترسی به این امکانات ممکن است با توجه به مدل دستگاه و بازار هدف، متفاوت باشد.

[ad_2]

منبع خبر

وبسمتر هفتمشاهده نوشته ها

نویسنده : یاسر بابایار https://yaserbabayar.ir ????‍???? مهندس نرم افزار ■ برنامه نویس و توسعه دهنده، طراح وب ■ کارشناس دیجیتال مارکتینگ ■ تحلیلگر محتوای وب با تولیـد محتوای تخصصی ■ طراح وب سایت شخصی و شرکتی و فروشگاه اینترنتی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

      ثبت دامنهپروژه‌هاسئوناحیه‌کاربریپشتیبانی