ارسال تیکت جدید
پیگیری تیکت*** پشتیبانی صرفا فقط و فقط از طریق تیکت انجام می پذیرد،از ارسال پیام در واتساپ خوددداری نمائید.***
در صورتیکه در مرکز آموزش، راهنمایی برای مشکل خود پیدا نکرده اید، می توانید با ارسال یک تیکت و انتخاب دپارتمان مربوطه از ما سوال نمایید.
از ثبت تیکت های متعدد خودداری کرده و برای دریافت پاسخ در سریعترین زمان، کلیه مشکلات و سوالات خود را صرفا در یک تیکت ارسال نمایید.
پاسخدهی به تیکتها میتواند ۲ تا ۴۸ ساعت زمانبر باشد، لطفاً صبور باشید.
-
زمان پاسخگویی به تیکت شما
پاسخدهی به تیکتها میتواند ۲ تا ۴۸ ساعت زمانبر باشد، لطفاً صبور باشید. (جوابگویی تیکتهای تولیدمحتوا در روز کاری و از ساعت 9 صبح الی ۶عصر میسر خواهد بود، پشتیبانی هاست و دامین ۲۴ ساعته می باشد.)
-
عدم دسترسی به سایت
در صورت باز نشدن سایت در مرورگر خود ، جهت رفرش مرورگر کلید های Ctrl + F5 را باهم فشار دهید و در صورت نداشتن نتیجه ، کش مرورگر خود را خالی نمائید.